Hankook K125 Ventus Prime3 SYMC 235/55 R18 100H
Üzemanyag hatékonyság | C |
Nedves tapadás | B |
Gördülési zaj | 70 dB |
Cikkszám: | 8808563451763 |
Elérhetőség: | Nem elérhető |
Szállítási díj: | 1.850 Ft |
Hankook K125 Ventus Prime3 - az egyik legjobb ár/érték arányú választás, akár "A" kategóriás nedves fékezéssel! A teljesítmény és a biztonság közötti tökéletes egyensúly. Kiemelkedő tulajdonságokkal rendelkező nyári abroncs, amely megfelel az autók folyamatosan növekvő teljesítmény igényének. |
|
Gyártó: | Hankook |
Átlagos értékelés: | Nem értékelt |
|
Leírás és Paraméterek
Az előző generációval (K115 Ventus Prime2) összehasonlítva, jelentős javulást figyelhetünk meg az abroncs, vezetőként is érzékelhető tulajdonságaiban. A tervezési technológia által megerősített merevségű futófelületi blokkok révén, a száraz útfelületen mutatott képességek nagyfokú előrelépést mutatnak. A fejlesztés eredményeképpen a tényleges érintkezési felület aránya az út és az abroncs között megnőtt. Ezáltal a termék kezelhetősége és úttartása túlmutat az előző generáció képességein. A következő lényeges feladat a fejlesztők előtt, a nedves úton mutatott tulajdonságok javítása volt. A széles, 4-csatornás körbefutó barázdák gyors vízelvezetést, míg a közöttük lévő bordák kiváló úttartást biztosítanak, még nedves körülmények között is. Az elért eredményeket igazoltan támasztja alá a gumiabroncs gumicímkéjén látható, legjobb minősítést mutató "A" kategóriás nedves fékezési jellemző. A gyártó az abroncs vállrészein olyan mintaelemet épített be, melyeknek nem szimmetrikus kopása figyelmezteti a vezetőt a nem megfelelő futóműbeállításra. Ezáltal időben elkerülhető a rendellenes kopás kialakulása, ami negatívan befolyásolja az abroncs tulajdonságait, és annak élettartamát.
Évszak | Nyári |
Szélesség | 235 |
Oldalfal magasság | 55 |
Átmérő | 18 |
Gyártó | Hankook |
Mintázat | K125 Ventus Prime3 |
Kategória | Minőségi |
Terhelési index | 100 |
Sebesség index | H = 210 km/h |
XL - nagyobb terhelhetőségű | Nem |
Utójel | SYMC |
Defekttűrő kivitel | Nem |